jawnnaa

Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Shoot her in the head!

Av Jonna Johansson - 15 mars 2012 20:10

Än en gång så försöker fittan göra samma sak som lyckades fälla henne sist!
Helt sanslöst, och oacceptablelt!

Endel vet vem denna sinnessjuka människa är, andra gör inte.

 

Självklart så pratar jag om VÄRLDENS mest kända djurplågarna som vi så många HATAR

och skulle kunna dräpa med bara händerna!

 

Såg detta smyga omkring på facebook!

Vår allas beryktade djurplågare Aud Stokman, har bytt namn nu, bekräftat av (skattemyndigheten i Norge). Nu heter hon Linda Marie Sofie Hagen-Johansen. Sprid detta vidare, så hon inte kan köpa nya valpar/hundar i Norden!!! Kom igen, sprid detta i Norge, Sverige, Danmark och Finland Tror hon har annons på blocket just nu om blandras hundar. Bor i Strömsundstrakten så akta er

 

Såhär ska det se ut när man fått en kull!, Det ska vara gulligt och välskött!

 

  

Men stokman tycker tvärt om, då ska det se ut såhär!
SANSLÖST enligt mig, man ska inte bara " slå ihjäl" valparna för att dom " kan " vara defekta!
Man brukar fan ta dom till vetrinär och röntga dom innan!..

   

 

Om du vill skydda små oskyldiga djur mot denna kvinna så sprid texten!
Spelar ingen roll om du har en liten blogg, eller om du bara stoppar den på facebook, Ju fler som får veta, desto bättre är det.

Rädda våra ÄLSKLINGAR FRÅN DEN HEMSKA MÄNNISKAN!..



Hoppas att hon plågas till döds, att det gör jävligt ont, och att alla som känner henne sitter och säger hur dålig hon är ända fram tills hennes sista andetag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Johansson - 11 december 2012 23:39

Inte ofta som jag rekomenderar någon till något. Men idag tänker jag vara snäll och rekomendera den nya bloggen på nattstad. Som bloggare tjänar du pengar på sina sidvisningar, videoinlägg och genom att sälja annonser. Det finns även topp 200 lista ö...

Av Jonna Johansson - 10 november 2012 00:05

Som rubriken lyder så ska jag köra ett bloggbyte till nattstad! Vi får se om jag kommer komma tillbaka till denna sida, om fallet så blir så kommer jag skriva det på nattstad! Så nu mera så bloggar jag på annat håll!   För att hitta till m...

Av Jonna Johansson - 8 november 2012 13:28

                        

Av Jonna Johansson - 8 november 2012 11:59


Hela måndag - torsdag är ju förfan ett stort jävla skämt, jag måste vara född försent då min fula ovana är att FÖRSOVA mig REJÄLT!!! Så ja, idag försov jag mig med, dock en stund bara och vaknade istället upp med feber. Good shit!, Hate my life,...

Av Jonna Johansson - 7 november 2012 18:51

Försov mig idag igen, *grov suck* Så får knata på här hemma och plugga så mycket som jag bara orkar och kan! Har även hunnit små städa, och bytt gardiner i fönstret. Nu är de bara invänta beskedet från csn om hur detta ska bli.. Håller både t...

Translate my blogg!

Presentation


Delar med mig av mitt liv, tankar och funderingar, skämt och bara allmän vardag.
Välkommen att ta del av mitt liv och mina galna upptåg!

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards