jawnnaa

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

bad update!

Av Jonna Johansson - 6 november 2012 23:18

Mina uppdateringar på denna sida blir sämre och sämre för varje dag som går.
Nu är de fan en vecka sen jag skrev sist, ni måst ju undra vad i hela helvete jag sysslar med ?


Ja för att återspegla allt då.

Varit hela förra veckan i kalix, ( skönt som fan )
Onsdag - torsdag - fredag Har jag myst, tvättat, städat och sytt som en idiot.
Lördag var jag till kamlunge och firade sen skäggiga farbrorn som fyllde 40.

Och söndag for jag tillbaka hit ( till dårarnas paradis ) 

Måndag så var jag på skolan och drog sedan till mathilda och lekte med hennes lillfis anton.
Vi dansa, sjöng, körde traktor, bil och tåg.
Humpade ballong och hade urkul!
iaf tills man skulle hem, då var de så gott som godnatt.

Så ja, 13:49 idag  (TISDAG ) vaknade jag till liv, hmm, lyckat ? Oh yes really.
Speciellt när detta är sista skolveckan med historia och jag har MASSVIS kvar att göra...
nya tag i morrn!


Har även spenderat en stund hos mormor som förövrigt åker till göteborg i morgon..
Skit tråkigt, för jag gillar att vara med henne och morfar.

Vi var till optikern idag och köpte nya glasögon och gjorde synundersökningar, ja iaf dom.
jag var väl mer eller mindre bara ett jävla bihang!


Har även som inte alla vet köpt en HELT EGEN BÄRBAR DATOR

så nu kan ju min syster köra upp den i vardagsrummet i arslet och använda den föralltid.

som vanligt ungefär!


Bokade upp mig på en lägenget i g stad, men fick säga adjö till den.

Så nu är de nya tag, för EGEN lägenhet ska jag ha.

Vill inte bo här, vill ha eget!

vill vara vuxen och klara mig själv!..

Men får väl drömma vidare, som vanligt..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Johansson - 11 december 2012 23:39

Inte ofta som jag rekomenderar någon till något. Men idag tänker jag vara snäll och rekomendera den nya bloggen på nattstad. Som bloggare tjänar du pengar på sina sidvisningar, videoinlägg och genom att sälja annonser. Det finns även topp 200 lista ö...

Av Jonna Johansson - 10 november 2012 00:05

Som rubriken lyder så ska jag köra ett bloggbyte till nattstad! Vi får se om jag kommer komma tillbaka till denna sida, om fallet så blir så kommer jag skriva det på nattstad! Så nu mera så bloggar jag på annat håll!   För att hitta till m...

Av Jonna Johansson - 8 november 2012 13:28

                        

Av Jonna Johansson - 8 november 2012 11:59


Hela måndag - torsdag är ju förfan ett stort jävla skämt, jag måste vara född försent då min fula ovana är att FÖRSOVA mig REJÄLT!!! Så ja, idag försov jag mig med, dock en stund bara och vaknade istället upp med feber. Good shit!, Hate my life,...

Av Jonna Johansson - 7 november 2012 18:51

Försov mig idag igen, *grov suck* Så får knata på här hemma och plugga så mycket som jag bara orkar och kan! Har även hunnit små städa, och bytt gardiner i fönstret. Nu är de bara invänta beskedet från csn om hur detta ska bli.. Håller både t...

Translate my blogg!

Presentation


Delar med mig av mitt liv, tankar och funderingar, skämt och bara allmän vardag.
Välkommen att ta del av mitt liv och mina galna upptåg!

Kalender

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Besökare


Skapa flashcards